sjuuuk.

tjaaa.
som sagt så är jag sjuk, har skit ont i
halsen så sitter och knarkar varm nyponsoppa
och glass (:
fick åka hem från skolan igår hade liksom feber.
sen la jag mig på soffan med en stor nutella macka :D
sen somna jag  ;pp
idag ska jag bara ligga på soffan o se film tror ja.
såg "sex and the city" så ska se "sex and the city 2"
;pp
och snart ska jag gå och äta frukost ....
och e skit trött, ellen glömde att jag va sjuk
så hon öppna min dörr imorse o tände i taket
så jag vakna såklart o inte kunde somna om -.-
så ni sitter jag här i soffan och klockan e 08.53 -.-
aja nu ska jag se film.....

hejdå ! (L)



fan vad snyggg du är :O

Kommentarer
Postat av: MARIA

ÄLSKAR DIG<3333333

2010-09-15 @ 11:42:08
URL: http://maarrebbarre.blogg.se/
Postat av: louisebernhoff.

kryyya sötnos! <3

2010-09-16 @ 14:03:54
URL: http://lockigalouise.blogspot.com
Postat av: Anonym

tackk louise ! §

2010-09-16 @ 14:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0