jag älskar jessica !

tjaaaaa..
vakna hos becca imorse,
vi börja tjugo i tio , nice!
fast sluta 20 över tre inte lika nice...
menmen först hade vi typ NO och sen SO sen lunch sen idrott o
svenske och sist engelska....
fan vad dryg dag...
men efter skolan cykla jag hem till becca sen hämta mamma
mig där vi 4 typ.
sen kom jag hem o satte mig vid datan och sen duscha
och sen sätta mig vid datan igen sen laga jag o mamma
middag och sen tv och tv :P
och nu sitter jag här o har sjukt tråååååkkiiiiggt!!
menmen nån snäll social person kanske kan vara gullig
och underhålla mig !? (:
och jag älskar jessica sjukt mycket!
ja det va det mesta jag hade o säga .


hejdå bitches ;)
<3

Kommentarer
Postat av: jessicaNordahl <3

o jag älskar carro mest ! <3

2010-09-15 @ 16:41:01
URL: http://reetardmonkey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0