hejhej :D


idag har varit en riktigt underbar dag!
jag har varit så lycklig hela dagen, fan vad jag älskar alla människor idag,
jag va glad nu för en gång skull iaf :D
aja skola som vanligt... :/
sen när jag kom till skolan så spela jag biljard med micke.
och jag ägde ut honom !
eller inte typ :(
men aja.
sen stack jag o alice hem till mig efter skolan halv fyra.
och så hade vi ganska okul här, men jag krängde kakor typ.
sen åkte hon med bussen hem vif halv sju :(
saknar henne redan :(<3
men sen stack jag hem o käka
sen in till becca o hämta några grejor där som jag hade typ sen i helgen.
och som jag inte sagt för, fredagskväll ägde fett!
hade så jävla kul!!!!
men tillbaka till idag.
och nu ska jag typ ladda upp lite foto på bloggen för jag kände för de ,

och måste säga en til sak fan vad jag älskar alla killar i 8ab !
och vissa tjejer , haha<3
så jävla underbara människor !

nu kommer lite bilder ! <33



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0