.....

tjaa, idag va det skola, sluta 10 över tolv och sen ner till stan med alme,
sen stack vi uppp till skolan igen och tog bussen hem till alice 20 över två.
sen när vi kom till alice hade hennes mamma presic bakat nya bullar ..
mums
sen plugga vi lite till det äckliga tyska prover imorgon -.-
så jävla drygt.....
men ska fortsätta plugga äckliga glosor nu
hejdåå



jag är så jävla trött på allt, önskar att jag bara skulle somna om iegn och vakna upp i min dröm,
orkar inte med nånting längre, jag rokar inte äns vara glad, o det e det fan illa.
är så jväla glad att jag känner alice, du får mig alltid på bra humör och finns ALLTID, fyfan vad jag älskar dig!
så är bara så himla underbar.
aså vet fan inte vad det e med mig, men orkar ingenting längre vill bara sova hela tiden,
förlåt om folk tycker jag är sur i skolan mer orkar fan inte vara glad helt sjukt.
och jag brukade vara glada carro?
men aja vet fan inte vad jag ska göra iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0