..........

hhhhhej...
har inte skrivit på länge jag vet, men pallar fan inte.
har annat o göra <:
men igår va jag med frida sen gick vi till my:s 1årskalas :P
så söt hon är.
my är fridas syster barn ... :P
och sen kom malin, så va med frida&malin :)
och dsen gick vi ut en runda&&
sen kom becca vid halv åtta så satt vi o snacka typ
en timme sen gick jag o becca hem till mig o gjorde mat :)
sen när vi hade ätit upp gick vi till frida igen ..
och satt o snacka ttyp.
sen jag jag o becca hem vid typ 12.00
sen såg vi film o sen sängen..
idag vakna vi vid tio typ
sen ner o käka nutelllamackor,
sen kom pelle ner o så åt han också med oss :)
och sen till sist kom ellen med ....
och sen tv och becca stack vid ett sen :P

jag har legat framför soffan hela dan sen :P<3


och nu sitter jag på mitt rum med musik i öronen.
det e det bästa som finns hög musik , <3
hejdåå :D:D<333




fan vad jag saknar dig, du va så underbar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0